Waarschijnlijk mijn laatste bericht uit Myanmar - Reisverslag uit Inle, Myanmar van Hein Houweling - WaarBenJij.nu Waarschijnlijk mijn laatste bericht uit Myanmar - Reisverslag uit Inle, Myanmar van Hein Houweling - WaarBenJij.nu

Waarschijnlijk mijn laatste bericht uit Myanmar

Door: Hein Houweling

Blijf op de hoogte en volg Hein

27 Januari 2014 | Myanmar, Inle

Zo! Het heeft even geduurd maar er is weer internet!

Zit nu ondertussen vlak bij het Inle lake.
Een paareweldige dagen achter de rug. Allereerst natuurlijk Bagan. Heb nog nooit zoveel tempels en/of pagodes bezocht.
De eerste dag per paard en wagen, heel appart.
De tweede dag per E-bike.( ja echt waar, ze braken de grootste walmen hier uit maar ze hebben wel electrische fietsen)

Afgelopen vrijdag naar een olifantenopvang geweest. Sta je dus gewoon tussen 7 volwassen olifanten. Ondertussen sta je ze banaantjes te voeren. Daarna ook nog een olifant gewassen in een nabijgelegen beekje. Dit maak je dus nooit meer mee!

Na ons bezoek nog een mini trekking gedaan van ongeveer een uur. Was alleen behoorlijk steil, we waren ook bekaf toen we boven waren.

Zaterdag nog een behoorlijke wandeling gemaakt in de omgeving van Kalaw. Heel mooi, alleen iets te karig met de zonnebrand geweest dus....verbrand! Auw!

De volgende dag richting Inle lake. Daar aangekomen lekker uit de zo'n gebleven en rustig aan gedaan.

Vandaag (maandag) lekker een fietstocht gemaakt langs het meer. Best stoffig hier. Morgen vertrekken we naar het hotel op palen midden in het Inle lake. Dat belooft wat.

Het zit er bijna op, aan de ene kant best jammer maar ach, ik heb weer wat om op te teren!

• 27 Januari 2014 - 19:07

Hannie Kamerman :

Hoi Hein het gaat al weer opschieten hè,maar het lijkt me geweldig om bij die olifanten te zijn
    Alleen daarom zou ik al gaan,het is leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt nog veel plezier en een goeie thuisreis

• 27 Januari 2014 - 21:48

Ma En Pa:

Geweldig allemaal, je zal wel veel te vertellen en/of te laten zien hebben.
    Geniet nog lekker van je laatste dagen ,we zien je vrijdag wel weer.
    ps. de winter is hier z'n beetje begonnen, dus zorg dat je goed aangekleed ben
    als je op schiphol aankomt. Ma en Pa