De eerste week zit er op - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Hein Houweling - WaarBenJij.nu De eerste week zit er op - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Hein Houweling - WaarBenJij.nu

De eerste week zit er op

Blijf op de hoogte en volg Hein

25 Januari 2016 | Nicaragua, Granada

Zo! Tijd voor een eerste update.

Wat een geweldige reis is dit. Echt genieten, en het wordt alleen maar beter.

De eerste week wat onstuimig weer gehad. Het begon allemaal lekker warm in San José en La fortuna.
Cano negra was heel mooi. Een hoop vogels gezien en ook apen.
Helaas geen kaaimannen. Het was te bewolkt. Mooie boottocht met een lekkere lunch.

Monteverde was ook een belevenis. De canopy was geweldig.
Ik had het 5 jaar geleden ook al een keer gedaan maar het blijft gaaf om te doen.

Alleen hadden we veel wind en was het behoorlijk nat.
Maar ach, de temperatuur was wel goed dus.....

Lange reisdag gehad richting isla ometepe. (Nicaragua)
Grensformaliteiten gingen vrij soepel. Met de Ferry naar het eiland ging ook goed. Lekker zitten bakken op het bovenste dek.

Maar wat een paradijsje is dat daar zeg. Echt genieten. Alleen weer die wind. Maar ja je kunt niet alles hebben.

De bootreis terug gisteren naar Granada was wat minder.
Mede door een iets te gezellige avond voelde ik me al niet helemaal jofel. En dan windkracht 8 hebben........
Ik zag dus lichtelijk groen toen ik voan de Ferry af kwam.

Zit nu in Granada. Mooi ( ik val in herhaling) stadje
Gisteren de stad bekeken. Vandaag een relax dagje aan het zwembad.

Groep is heel leuk. Houden allemaal wel van een drankje dus.....
Dat wordt afkicken als ik terug ben.

Ga nu even zwemmen. Tot later!

  • 25 Januari 2016 - 20:02

    Cobie:

    leuk man zon'n reisverslag en wat heb je al een hoop gezien. en hoezo geen kaaimannen gezien! dood eng die dingen. maar ok genieten aan een zwembad is beter. enne geen zuipschuit worden hoor! tot volgende week dan voor je volgende verslag. groetjes cobie

  • 25 Januari 2016 - 20:35

    Bart En Hannie:

    Hoi Hein,leuk om weer wat van je te horen,kaaiman gemist ik moet er niet aan denken vreselijk, apen lijkt me wel weer wat als we alles lezen heb ik het idee dat je al een maand weg bent nog heel veel plezier en tot het volgende verslag.gr.B en H

  • 26 Januari 2016 - 16:37

    Lies En Henk Houweling:

    heb je mail en bijbehorende foto;s

    , onyvangen,leuk hyoor ,veel pleizier verder ma en pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hein

Actief sinds 06 Jan. 2011
Verslag gelezen: 953
Totaal aantal bezoekers 19135

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 15 Februari 2016

Langs de Pan american highway

10 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Laos & Cambodja 2015

06 Januari 2014 - 31 Januari 2014

Myanmar 2014

08 Januari 2012 - 05 Februari 2012

Vietnam 2012

11 Januari 2011 - 02 Februari 2011

djoser 2011 Costa Rica

Landen bezocht: